11-13 December - Min födelsedag

Min födelsedag blev ganska mysig ändå.

Satt hemma nästan hela dagen. Vägrade gå ut för jag ville inte fira eller nånting, tyckte allt kändes onödigt. Sen när Victor kom hem så fick jag en gitarr av han :) En rosa med glitter :D Han har 14 gitarrer (som jag hittat, dom finns överallt! I garderoben, under jackor o i lådor). Jag har gjort några desperata försök o spela på hans gitarrer men misslyckats totalt! Så gitarren han köpte till mig är de lite mindre hals på för mina små fingrar nådde juh inte :P Fick även en tränings dvd till ^^ Och klistermärken :D mohaha.
Sitter och försöker nöta in en låt, men de går sådär. klarar 2 ackord men inte 3 :D yeey!

aja, nog om gitarren.
Senare på kvällen så åkte vi in mot stan o käka thaimat o drack lite. Jag hade stora problem med o äta bläckfisk med gaffel o sked, vart va min kniv lixom!? Men de gick bra tillslut:) Åhh, dom hade världens godaste shake där! Blev helt såld! Men fick jag någon användning av mitt legg? Nix :( Lite besviken blev man ju när man äntligen har nån användning för de.
Påvägen hem så möter vi David Batra. Men jag missa han >< MEN... Gissa vem jag gick in i dagen efter? Jo han :P

12 Dec:
När jag vakna så hade jag tappat känsel på vänstasidan av munnen. iaf läpparna.Skit skumt. Vad har jag gjort? :O

Idag hade man ju FINBESÖK från norrland!
Träffade Elsa, Daniel, Julia, Lina och Kelly. Följde med dom o käka sen gick vi och leta efter någon lämplig krog. Tog oss år o dar innan vi tillslut bestämde oss för o satsa på den absolut minsta krogen i hela världen;) Den va mysig med soffa, kuddar o filtar. När vi satt oss ner så hadde vi fyllt halva stället med folk. Dj.Gammgubbe försökte hitta någon lämplig musik på sin hits for kids 1978, men misslyckades. Va hack i alla låtar. Tummen upp för han ;)
Va ganska skönt o få höra någon som pratar normalt! De va som musik för öronen! :)
När dom satt o käka så gick de förbi någon kille, både jag o Elsa följde efter honom med blicken o syna från topp till tå. Vi möter skorna samtidigt och kollar på varandra och skakar på huvudet och säger "nääe"! Han hade samma skor som 90% här nere. Spetsiga o glansiga. *rysningar*

Sen så tog jag tunnelbanan in till stan. Telefonen ringde heeeela tiden. Svängde in på Harry b James. Vakten skaka hand o hälsa på mig och killen framför mig i kön, sen sa han åt oss att gå in. Jag väntade lite så jag inte skulle gå så nära, då puttar vakten till mig o skriker till han framför att han inte får glömma tjejen sin. Och killens äckliga slemmiga flin kommer jag nog aldrig få bort från hjärnan. Han tog armen runt min midja o gick in. Han släppte mig precis då victor kom ut för o möta mig. Men han gick förbi o glodde 100 gånger där inne.
När jag suttit där i 10 minuter kommer victor på att han hade mitt legg o att han blev förvånad att jag kom in iallafall för dom va tydligen stenhård på de här. Då pussa han mig på pannan o sa att jag va söt? Hmm?
Ere här någon slags mobbing? Man måste visa legg om man ska köpa energidryck som annars finns o köpa i vilken automat som hellst. Men när jag VILL visa mitt legg för jag kan så ere ingen som vill se :(

13 Dec:
Idag fyllde min bror 20 :D GRATTIS

Victor e så söt!
Han la sig på soffan igår för att han skulle försöka o smyga på morgonen för o inte väcka mig. Men eftersom jag vakna 2 timmar tidigare än han så hörde ju jag sekunden han börja röra sig. Så han tog på sig kläder och då han tog i handtaget till dörren skriker jag "VAD FAN! SKA DU GÅ UTAN O SÄGA NÅTT!?" Då svara han. jag ska bara köpa bröd, lova o ligg kvar i sängen. Och jag va sur så jag hade inte tänk o röra mig någonstans^^
Han skulle göra frukost på sängen åt mig! Han e så söt!
Han hade tänk o göra de på min födelsedag men ja va vaken då.
Så han kom in med en bricka med ljus, mackor, juice, te och lussebulle! Han är underbar!

Sen vare bara o hoppa in i duschen o fixa sig och åka in till stan för vi skulle käka lunch med hans föräldrar. Åt italienskt. Och de va grymt gott! Fick ett album av Arja med bilderna på oss från spanien :)
 gitarr
Här är gitarren som jag fick av Victor! :D Så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0