11 December

Fyller 18 idag!

De betyder att jag måste hålla koll på mitt legg, kommer inte in som barn på alla ställen (dvs, allt blir dyrare), måste köpa ut cigg, snus o energidryck till dom små, kostar o va på sjukhus, körkortspressen blir hårdare, allt blir så mycke jobbigare! en bra sak e väl att man inte behöver målsmans underskrivt hela tiden:P


Sååå. Vad händer idag?....... Absolut ingenting skulle jag tro :D

Hittills så har inget bra hänt.. Bråk, bråk, bråk.. sen har jag suttit här o funderat på varför de luktar karl o smakar strävt när jag slickar mig runt munnen. Sen slog de mig! Victor försökte mörda mig imorse! Jag skämtar inte! Jag låg ner o då kommer han o försöker kväva mig! med armhålan! Både näsa o mun va helt täckt, kunde inte andas in o inte ut. De va en hemsk upplevelse!
Så lukten o smaken jag känner e antagligen hans svett o deo som kladdats av i mitt ansikte. mums ;)


Kanske uppdaterar sen igen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Madeleine!!! Fan 18 bast ! Måste vara mojs! Hoppas du har de bra iaf och att du får en jävligt tom plångbok framöver :D / marielle :)

2009-12-13 @ 03:06:32
URL: http://Bekilon.blogg.sr
Postat av: you know me well!

Grattis lillprupp!(L)

2009-12-13 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0