16 December

Victor har upptäckt vart jag är som mest kittlig! Inte okej!


Alla vet att en normal människa har 24 revben, 12 på varje sida.. och att 10 av dom sitter ihop med brosk medans 2 av dom bara fäster i bröstkotorna (dvs ryggen) och är mycker kortare än de andra.  Ska visa på en bild!
Men jag har bara brosk mellan några revben. Så mina revben e pinnar som sticker fakt ut och man kan trycka ner fingrarna mellan. Och de kittlas nått så in i helvete! Men till slut gör de bara ont men man skrattar ändå.
Och nu har Victor hittat tekniken! Vet inte hur man ska förklara de bättre än att han trycker ner fingrarna på varsin sida av revbenet och "polerar" spetsen grymt jävla hårt så man vill dö!

d

Den till vänster är hur de ska se ut. Och de vita kladdet på höger ska föreställa mina revben utan de där brosket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0