26 December - Julen

Jag va verkligen ute i sista minuten med mina julklappar iår! :P Hade inte köpt en ända förns dagen innan jul. Va bara o slänga sig på ett tåg och skynda sig att hitta nånting. Leta o leta efter en affär som ingen visste vart den låg. och jag hade adressen men hitta ändå inte! >< Stort fail.. När jag väl hitta den så va 1/3 av de jag skulle ha slut =( Sen hade jag bråttom! Skulle hem till svärföräldrarna. Men då ringer Victor o ber mig hitta nånting mer till sina föräldrar.. nu hade jag typ 10 minuter på mig och va inte ens klar med mitt!? Aja, va bara o rusa o grabba tag i första bästa o sen springa till tåget.. Jag skulle nämligen åka till ett ställe helt själv där jag aldrig varit innan.. spännande när man har bråttom, eller inte!
Sen åt vi middag med Victors föräldrar och spela bingolotto ;) Mys!
Sen tog vi buss o tåg hem. va hemma vid 1 på natten och va vaken till 3 tror jag, sen på morgonen så skulle vi åka ut till Norrtälje och fira jul där med han, hans föräldrar, Janna, Christoffer, Anita och tompa.

Hade en jätte mysig jul. Dom va helt underbara! Vi åt gott, spela spel och hade de allmänt bra!
Även fast Victor hade skrivit Maddeluttan på mina paket så jag blev kallad för de (mamma kallade mig för de när jag va liten och de va inte omtyckt.. och är inte de idag heller för den delen!).

Julen blev så mycket bättre än vad jag vågat tro.

Hade tänk o spela mitt spel som jag fick nu när Victor inte är hemma, men jag kan inte installera de :( Buhu :'( Ibland ere jobbigt o va jag :P För jag kommer juh aldrig få spela så länge han e hemma.. för han vill inte kolla på, och han får inte spela de ;) Plus att han kommer vilja spela sitt spel :P
Så jag ska ta o sätta mig med min fina gitarr och spela så vackert jag kan ;) Mohaha.  Hoppas grannarna har öronproppar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0