3 december - uppdatering

Såg att bilden till förra inlägget inte kom upp. Ska försöka pilla dit den senare;) har ganska många på bloggen som vill veta massor om när jag duschar. Näe nu ljög jag, men ni får läsa om de iallafall^^ funderar nämligen på att gå o göra de. De är ju alltid sååå kul. Humöret går upp o ner som en bergodalbana i superhöghastighet! När jag blöter håret är cancer de ända som jag tänker på för de känns som jag har de för allt hår är borta. Sen blir jag glad när jag upptäcker att jag kan få till världens lödder och kan ruffsa håret hur mycket jag vill och göra fula frisyrer. Sen blir jag depp när jag sköljer ur schampot och kommer på att håret e borta. Sen då jag her i balsam så stiger humöret för jag kan göra fula frisyrer igen. Sen sjunker humöret när allt hår ligger slikat mot huvudet och känns allmänt tunnt och icke närvarande. sen blir de en stor suck när jag upptäcker att jag glömde ta med mig hårinpackningen in i duschen. Och när jag kollar mig i spegeln när jag ska hämta den sjunker humöret till botten! Min blick möter en liten pojke som försöker se emo ut men misslyckats totalt med frisyr och smink. Oj de va ju jag:o sen in i duschen igen och göra en hårinpackning och sen torka håret. Får ett leende på läpparna när jag kan ta handduken och ruffsa håret så mycket jag vill och ändå slippa tovor. Sen spegeln igen. Den här gången har mitt vackra krull kommit fram och jag vill bara dö för jag har sånt misslyckat hår! Sen blir de hårtork och plattning. Usch! Vill ha mitt gamla hår igen:(

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är säkert finare en du ser

2009-12-04 @ 08:00:39
URL: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0