3 december

Min söta säl som jag fått av victors mamma Arja:-)    Har egentligen inget att skriva om^^  Min bror har varit ner och hälsat på. Kul o träffa han igen:-D men han åkte hem i morse den svikaren! Tidigare än vad som va sagt:(    Idag har jag varit till ungdomsmottagningen igen. Varit dit 3 gånger nu med samma fel utan att ha fått någon hjälp! Blir så satans less! Har inte fått någon mens sen jag flytta ner och har testat mig mot könssjukdomar och gjort ett antal graviditetstest men allt har varit negativt. Så jag skulle dit idag och äntligen få göra ett prov som jag varit nervös för att göra för jag vill verkligen inte att de ska va de men jag har alla symptom. Och när jag kommer dit är tanten sjuk och har glömt o ringa mig. Så jag fick en annan. Och vad säger hon.? Att jag inte får göra mitt test och att ett gravtest låter mer rimligt. Och när jag protesterar o säger att jag gjort 1000 stycken och senaste gången va i måndags och att jag vill göra mitt andra test så säger hon nej nu gör vi såhär.. Buhu vad chockad jag vart när hon kom med beskedet att de va negativt. Då ville hon väga mig. Då sa jag att jag vägde mig i måndags och att de står på skärmen. Men de va bara att följa med o väga sig igen. Och kärringen säger samma sak som hon innan. Min mens är borta för jag är undernärd och har ätstörningar. WTF!? Jag skiter totalt i vad jag äter så länge de inte är rå kyckling? Och jag har aldrig ätit så mycket som när jag va i spanien, och inte fan va de nyttig mat heller!! Åh!  Så på måndag ska jag boka tid på huddingesjukhus för dom kanske vill göra ett test på mig iallafall:(   Tur jag har någon som får mig att le:p victor sitter och sjunger vart bor du lilla råtta och spelar tv-spel.

Min söta säl som jag fått av victors mamma Arja:-) Har egentligen inget att skriva om^^ Min bror har varit ner och hälsat på. Kul o träffa han igen:-D men han åkte hem i morse den svikaren! Tidigare än vad som va sagt:( Idag har jag varit till ungdomsmottagningen igen. Varit dit 3 gånger nu med samma fel utan att ha fått någon hjälp! Blir så satans less! Har inte fått någon mens sen jag flytta ner och har testat mig mot könssjukdomar och gjort ett antal graviditetstest men allt har varit negativt. Så jag skulle dit idag och äntligen få göra ett prov som jag varit nervös för att göra för jag vill verkligen inte att de ska va de men jag har alla symptom. Och när jag kommer dit är tanten sjuk och har glömt o ringa mig. Så jag fick en annan. Och vad säger hon.? Att jag inte får göra mitt test och att ett gravtest låter mer rimligt. Och när jag protesterar o säger att jag gjort 1000 stycken och senaste gången va i måndags och att jag vill göra mitt andra test så säger hon nej nu gör vi såhär.. Buhu vad chockad jag vart när hon kom med beskedet att de va negativt. Då ville hon väga mig. Då sa jag att jag vägde mig i måndags och att de står på skärmen. Men de va bara att följa med o väga sig igen. Och kärringen säger samma sak som hon innan. Min mens är borta för jag är undernärd och har ätstörningar. WTF!? Jag skiter totalt i vad jag äter så länge de inte är rå kyckling? Och jag har aldrig ätit så mycket som när jag va i spanien, och inte fan va de nyttig mat heller!! Åh! Så på måndag ska jag boka tid på huddingesjukhus för dom kanske vill göra ett test på mig iallafall:( Tur jag har någon som får mig att le:p victor sitter och sjunger vart bor du lilla råtta och spelar tv-spel.


Kommentarer
Postat av: Tina

Huvva vännen. villka muppar.:C,Man blir ju orolig,hoppas du hittar nått vettigt svar från någon.Önskar dej all lycka till

2009-12-04 @ 07:59:38
URL: http://tinasnobben.blogg.se/
Postat av: Tina

Huvva vännen. Hoppas du hittar något vettigt svar.. läskigt att inte veta anledning.. och gu vad irriterande att folk inte fattar

2009-12-04 @ 08:02:57
URL: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0