5 December

Victor

Tror jag är på väg att vakna snart...




De är ganska kul att folk som jag knappt pratat med innan börjat höra av sig o berättar hur mycket dom saknar mig o hur tomt de känns efter jag flyttat. Wtf!? Hade jag inte berättat de för någon så hade ingen märkt de? Ända gången jag va ute va till o från skolan?
Har fått så äckligt många som hört av sig o sagt att jag får flytta in där bara jag kommer hem igen. Varför vare ingen som hörde av sig när jag bodde i Strömsund? De va då jag behövde er som mest! Visst, jag är superglad att ni hör av er nu också, men de hade kunna förändra så mycket. Jag kan räkna på händerna hur många gånger jag gått ut för o träffa någon på två år. De är inte normalt! Och jag vet att några har försökt och att jag inte tagit chanserna när jag fått dom. Men varje gång jag fick en fråga så blev jag lika glad!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker iaf att det var skit kul att du väl tog beslutet att gå ut när du kom hem till mig och umgicks med oss! :) Hoppas du har det bra där nere.. Det verkar som det! :) Kram kram / Lisa Isander

2010-01-18 @ 20:49:46
URL: http://isander.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker iaf att det var skit kul att du väl tog beslutet att gå ut när du kom hem till mig och umgicks med oss! :) Hoppas du har det bra där nere.. Det verkar som det! :) Kram kram / Lisa Isander

2010-01-18 @ 20:51:18
URL: http://isander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0