23 November- Uppdatering

Jag kan lova att ingen skulle känna igen mig ifall ni såg mig nu. Har förändrats totalt!
Jag är ju "känd" som hon med de långa blonda håret, piercingar och stora bröst.
Nu har jag plockat ut nästan alla mina piercingar. Har inga synliga Kvar. Har i tungan, naveln o bröstvårtan.. Har till och med tagit ut dom i öronen!
Victor har färgat och klippt mitt hår. Han klippte av 30-40cm och färga de BRUNT!!!! Hade håret till rumpan, nu är de nästan ner till brösten.. Och appropå bröst så har mina krympt typ 2 storlekar!! Så snart kan jag kanske köpa bhar på en normal klädaffär. YEEY. De gillar vi :D
Men.... Jag har läppar stora som fan! Hade de inte varit så fult och om överläppen inte puta ut så mycket mer än underläppen så hade jag lagt upp en bild så ni fick se mitt ankput! Som tur är så är mina läppar inte permanenta! De är fläskläppar som ser ut som en misslyckad läppförstoring.. Tack för dom Victor! Han va snäll nog o ge mig dom igår på flyget hem.


 

Jag o Victor
Jag och Victor på Icebar!


Kommentarer
Postat av: Tiiiiiiiiiiiiiina

Hur lyckas du krympa då??tejp=)...Nä men glad för din skull. Roligt du skriver så mycket.

2009-11-23 @ 16:14:04
Postat av: Amanda

fin du är!! :D Vi saknar dig så mycket Madde!! det känns fortfarande som att du är sjuk från skolan och kommer tillbaka vilken dag som helst :/ vi har inte fattat än att du har slutat:( Men hoppas du har det bra iaf :D och att du snart kommer upp och hälsar på oss!! :D puss<3

2009-11-25 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0