26 November

Nu är jag riktigt less. Jag kommer skita i skolan iår och börja om igen nästa år, vilket suger så otroligt hårt!!!!
De finns inte en chans i världen att jag kommer hinna jobba ikapp en hel termin + de jag har kvar sen förut. Och hur jobbigt blir de inte och börja efter jul o måste lära känna 35 stycken som sedan tar studenten medans jag har en termin kvar o måste lära känna 35 till o sen sluta efter en termin? Jag som tyckte de kände så bra för tiden flög iväg när skolan börja.. Men de va nog för jag hade världens underbaraste klass!
Fick iallafall tag på syon på Tullingegymnasium idag.. efter flera veckors telefonterror! Bytte kort i mobilen bara för o testa.. Och då svarar hon!! ?? Har hon nummerpresentatör tro? Hon sa iaf "nämen oj är de du, jag har dina papper här. Kan jag ringa upp dig om 10-15 minuter. jag sitter i möte" Och då fråga jag varför hon inte hade ringt som hon lova, och då svara hon "jag tappade bort ditt nummer" Mitt nummer stog på papprena hon hade framför sig....!!!!!!!! Och nu har de gått betydligt mer än en timme! Varför inte bara säga "Jag har ingen ork att hjälpa dig, skit i skolan o sitt hemma.. Du är den ända som VILL gå skolan så dig skiter vi i"
Så nu blir de till o söka nå sketet jobb.. så håll tummarna... *suck*

Kommentarer
Postat av: tina

Ge inte upp var STARKtjejen

2009-11-26 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0