30 November

Grattis mammis! Idag blir du kärring ;)





Firade min mammi i lördags, riktigt mysigt. Första gången jag va hem till hon =)
När vi kom blev de tårta. Men eftersom mitt humör va i botten så ville jag inte äta så otroligt mycke för jag ville sura ifred. Åt en bit av ena smörgåstårtan sen satt jag mest o kolla på alla som satt o stirra på mig. Sen skulle dom äta vanlig tårta (som jag för övrigt aldrig tyckt om) Och som vanligt ville Victor mata mig för jag inte ville ha någon tårta. Och nu sitter verkligen ALLA o stirrar så jag säger jag kan inte äta ifall alla kollar ifall jag äter den där jävla tårtbiten! Tror ni nån vände bort blicken? Icke. Istället skriker dom o lever fan då jag väl tar den. Och alla vet hur blyg jag är och hatar när folk kollar, speciellt när jag äter! >< 
Men jag log iaf när jag såg kylskåpet. 4-5 bilder på mig o INGEN på Andreas, Frida eller Marcus, så jag fråga om de va idolbilder o då sa dom självklart ;) De va tydligen de första Marcus hade kommenterat med, massa bilder på mig runtom i huset, men knappt några på han. mohahah

Sen när folket försvann lekte jag med Frida. Och satan vilken energi hon har! Hon klättra på mina ben så fort jag rörde mig. Och den lilla flickan va bröstfixerad! Först stod hon o tog på min mammas bröst o sa att dom va stora. då sa mamma att jag hade större, då vänder sig Frida om och sträcker ut händerna för att känna på dom men hejdar sig i sista sekund o kramar om mig istället. Men 2 minuter senare klättar hon upp på min rygg och håller om mig o klämmer på dom ><


Har hunnit klippa mig två gånger sen sist med. Victor skulle "fixa lite". Han skulle klippa lite där fram, han trodde de skulle bli snyggare? De ledde till att en tuss som va 1,5 dm lång rök.. Sen skyller han på att jag satt snett!? Hur kan jag sitta 1,5dm snett utan att han märker de lixom? Dålig, mycket dålig bortförklaring.. jag har till och med bildbevis som säger ganska starkt att de inte va mitt fel! För de va när han kom till min andra sida som de blev fel. och de är redan kort på första sidan! Ska lägga upp bilden senare så ni får se! :P


Dehär blev resultatet iallafall..

jag

Tog den i färg för din skull Puppis! Bara för att nån i världen ska bli lycklig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0