22 Oktober

Va på skolan idag och lämnade igen mina böcker och min nyckel. Kollade även om jag hade kommit in på skolan i Tullinge men hon hade haft så mycket att göra så hon hade inte ens kollat. så hon skicka med mig lite papper och tyckte att jag kanske kunde gå dit själv o kolla.. hmm? Jobbigt :P

Sen vare dax o säga hejdå till min underbara klass. Och fy vad jobbigt de va! Stod o grät. Fick ett fint halsband av mina tjejer oxå, kommer ha på mig de hela tiden <3 Klassen

Saknar er redan! <3


Min kontaktperson va inte lika lycklig över att jag skulle flytta. Men men..

Vad är positivt med flytten då?
Jag får va super mycket med Victor, bor närmre mammi och närmre till mina kompisar. De är lite skumt faktiskt att jag har mer kompisar på ett ställe jag varit 2 ggr än där jag bott i nästan 18 år >< Usch vad deprimerande de lät :D
  victor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0