30 Oktober

Precis kommit hem från Södertälje, har varit o träffat min mor och fixat mitt pass för tredje gången. Förstår inte varför man alltid ser ut som ett pucko på sånna bilder. usch! Men men, de får duga ^^
När jag satt på pendeln hem så sitter en mamma och hennes dotter framför mig, då säger den lilla tjejen "Gud vad långt hår hon har, kolla mamma" Sen börjar hon pilla på mitt hår o fnittra. Hon va så söt. Hon satte sig på sätet bredvid mig o satt o stirra på mig hela tiden, och jag ansträndge mig för o inte titta tillbaka :P
Sen då jag va framme så ser jag en klunga med tjejer som står en bit framför mig, då jag är typ 3 meter ifrån dom så brer dom ut sig och blockerar hela vägen. Sen kommer en av tjejerna fram o säger nånting, men jag hörde inget för jag lyssna på musik. När jag tog ut ena ploppen ur örat för o fråga vad dom ville så räcker hon fram ett ljus o säger "tänd ett ljus på alla helgona" Sen gick dom vidare.. Hmm!?

Börjar få lite småpanik över skolan. Har ringt o ringt till min syo men hon svarar ju inte. Och jag kommer inte in på min Z-online för o se om hon skrivit nånting där. Skolan börjar på måndag o jag vet inte om jag kommit in. Hurra! eller inte. Jag som lovade mig själv att INGET absolut INGET skulle komma mellan mig o skolan sista året. Och nu sitter jag här utan någon skola över huvudtaget >< illa illa.. Men har jag klarat de med över 60% frånvaro innan så borde jag klara de även om de dröjer lite till innan jag får besked. Men jag lovar att jag dör om jag måste gå skola någon annanstans än här!




Tina... Jag saknar dig sjukt mycket! Saknar ditt skratt. Jag hade alltid kul med dig. Och snart är du mamma, de är helt otroligt :D Och de har gått så fort. Du får skicka lite bilder på bebismagen så jag håller mig uppdaterad nu när jag inte sitter vid datorn så mycket. =)



Har även ny mobil så jag har INGA nummer kvar. så ge mig era nummer nu :D



Kommentarer
Postat av: Tiiiiiiiiiiiiiina

Men Madde då måste du ju skcika ditt nya nummer till mej!!!!!!0706160732...Jag kommer självklart att skicka bilder... SNÄLLA släpp inte kontakten med mej.Du är en av dom BÄSTA för Mej!

2009-10-31 @ 21:48:01
URL: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0