Jag blir kallade diverse namn och ska brin...

Jag blir kallade diverse namn och ska brinna i helvetet 1000 gånger per dag på jobbet men tar de med ro. De är ganska kul ibland. Men idag tog jag illa upp. Våran snurrigaste tant som springer runt som en iller och tror att jag är hennes dotter kallade mig för häxa. Jag blockerade vägen för henne och då tog hon tag i min hand och slog den och viska häxa i mitt öra. Sen bad hon mig sätta mig på hennes rullator så hon fick skjutsa mig till skolan. Då blev jag glad igen. Sen ville hon kramas. Hon är så liten och söt. Jag som inte ens når upp till 1.60 och hon är under mina bröst. Jag tycker om hon:) kommer sakna hon när jag åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0