11 December - Min födelsedag

Vaknade och insåg att jag blivit äldre. uschas. Drog på mig morgonrocken och satte mig framför facebook. Hade inte hänt så mycket förutom några grattis hälsningar. Spelade alla värdelösa spel sen började jag diska. USCH!! De va hål i handsken, så de läckte in vatten. :( Börja bra! Sen torka bordet. Händerna luktade nu fitta -.- Great! Tillbaka till facebook. Hatar facebook, men sitter där ändå.. Why?

Sen bankade de på dörren. Varför knackar Du?
Intog plats i soffan. (efter jag spelat klart) ;)

TÅRTA! En megachokladmumsgod-tårta Xánte Dòr mer exakt. Choklad i alla former plus 24karatsguld uppepå!
Tårtan hade även rosa ljus som spelade happy birthday.




Bild på innehållet lägger jag upp sen.... Kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0