Denhär världen är helt cp. Sitter på busse...

Denhär världen är helt cp. Sitter på bussen hem från min praktik med psykiskt sjuka. Och de första dom säger är att bussen håller på att falla sönder, vi får hoppas att den håller hela vägen till tumba. Så resan kommer vara guppig och långsam. Jag hoppas ni är förstående och tar hänsyn. Jag suckar och slår bak huvudet i nackstödet och känner att jag vill dö. Då fångas min uppmärksamhet av en affisch med ett par riktigt gamla händer. 'Du kan nu be en bön via sms. Skicka: Be följt av din bön till 71160' och jag funderar helt seriöst på att skicka en bön till Gud och be han fixa bussen. Jag går snabbare än dehär. Jag hoppas han svarar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0