Fyller 19 om en vecka. Allt som jag lovade...

Fyller 19 om en vecka. Allt som jag lovade mig själv att hinna innan jag blev 19 är ganska långt borta. Känner mig liten till utseende och sättet, Men när jag tänker på att jag är 20 nästa år så får jag panik. Jag har sagt ända sen jag va en liten snorunge att jag ska ha barn innan jag är 20, annars är de försent. Jag vill vara en ung mamma. En som ungarna inte skäms över pga ålder. Som min mamma. Hon va 20 när hon fick barn. De är en lagom ålder. Och som de ser ut nu så finns inte dedär barnet på flera flera år. Och då är de försent. Jag blir barnlös. Och barn nu vill jag inte ha. Men Men. De kanske finns någon smart person där ute som fixar någon häxbryggd som gör att man slutar att åldras. Då kanske jag hinner leva och göra allt jag planerat in i livet innan de är dags för små sumo barn. Och jag skulle egentligen jobba nu. Men istället sitter jag bakom en Fucking skolbänk. Vad händer med alla planer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0