11 Januari

Vet inte riktigt vad jag gjort sen sist jag skrev.. Jo jag har varit på teater med Tilde Fröling, Reuben Sallmander, Petra Nielsen, Tintin Anderzon, Sofia Bach, Johan Wahlström och Tobias Persson. De va rätt kul faktiskt.
Tror inte de är så mycke annat som har hänt..

Just nu borde jag egentligen städa men har ingen lust alls! Känns så meningslöst? De är ändå bara snyggt i högst en halv dag sen ser de ut som ett bombnerslag igen:(

Har fått i uppdrag att göra nånting med en av Victors gitarrer idag. Är JÄTTE NERVÖS! Jag kommer förstöra skiten. och då e jag rykt! :P


hmm

Undra hur många som skulle känna igen mig nu egentligen. Ser ju inte ut som förut nånstans >< Men vet inte om de är något jag trivs i. De är så svårt o vänja sig.
Som bilden Maria tog på mig o Victor när vi pussades. När jag såg den vart jag förbannad! Victor pussar någon och han har min jävla jacka, Den otrogna lilla....... Sen såg jag att tjejen han pussa va jag! >< FAIL. De är illa när man inte känner igen sig själv ens :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0