18 Januari - Helgen

På fredagen åkte jag o Victor till Farsta till Simon o Anna. Vi spelade spel o kort och drack lite. Spelade nånting helt underbart som gjorde att jag först fick halsa ett glas vin sen ett halvt glas whiskey dirket efter (Y) Inte mumsigt! Just ja, vi spela något spel där man skulle förklara ett ord utan o säga själva ordet. Och simon säger "ungkarlsmat eller vänta.. typ som när man har en kuk i pannan!" Och självklart tänker man på nånting sexuellt. Men ordet va pytt i panna ><.. Så dåligt!  Sen vid 4 nångång så skulle jag, victor, adde och en tjej till skynda oss till tunnelbanan. Vi fick springa! Och fan vad jag hatar o göra de! Speciellt när de är halt o man är full. Adde o tjejen sprang före oss och när jag o Victor skulle hoppa på så va tåget påväg att åka o då ser jag någon komma springandes imot mig låååångt bort på perongen. De va adde. Så jag blev mos av dörrarna för o hålla upp dom till han. Och vad han gjorde där borta vet jag inte :P
Sen fick jag åka nattbuss för första gången. Va inte alls så hemskt som alla påstod. Hade nästan lite förhoppningar. Va precis lika drygt o tråkigt som vilken buss som hellst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0