19 Januari

Anna tvinga mig o fylla i den här astråkiga listan för hon gjorde de o blev nyfiken på mina svar.. -.-




Skriv allt roligt och spännande du kan komma på att du gjort som handlar om de olika kategorierna under 2009 :)


1. Familj:

   * Ett syskon är beställt o blir levererat i April.
   * Varit hem till min mamma för första gången

2. Kärlek (bra o dåliga saker):

   * Dumpade min dåvarande sambo efter 2 år tillsammans. 
   * Förlora min bästa vän för han blev kär.
   * Blivit nykär :)
   * Sambo igen

3. Kropp och själ:
   
   Vet inte alls vad man ska skriva så jag chansar på lite.
   * Har sätt min första döda människa.
   * Har hållt i ett riktigt människohjärta som jag sen dela på mitten och skar i tunna skivor =)
   * Har dragit med naglarna på lungor för att känna efter knölar
   * Jag har förändrats ganska mycke utseendemässigt
   * Tagit ut alla mina piercingar utom 2
  

4. Vänner:

   *
Har flyttat ifrån alla?

5. Mat:

   * Har ätit en hel massa äckliga saker. Tex, ålyngel, griskulting, fett som va friterat i fett, friterad mjölk, griskind osv. 

6. Musik:

   * Har öppnat ögonen för rock! :D
   * Har börjat spela gitarr
 

fan vad värdelös lista Anna! Aja. Hoppas du blev glad nu för jag tog mig tid o skrev o tänkte till noga vid alla svar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0