20 Januari

Åhh vad deprimerad jag blir!
Satt o sökte på massa lugna bra låtar som jag skulle kunna lära mig. När jag plockat ut ett par stycken så reser jag mig för att hämta gitarren men kommer på att Victor klippt av mina gitarrsträngar :( Aja, klipper han av mina så lånar jag en gitarr av han istället. Tog den svarta fina akustiska som inte stod i något jobbigt ställ. FAIL! Hans gitarrer är gigantiska i jämförelse med min. Kunde inte sära på fingrarna tillräckligt för att få in rätt ackord. plus att gitarren va så tjock så jag såg inte vart jag satt fingarna :(

Vad ska jag då hitta på? Får väl skriva klart mitt cv =( Usch vad de är tråkigt. Svårt o få med allt så de låter bra. Plus att jag måste ta en jobbig bild i färg när jag ler. Ser alltid ut som jag ätit nå surt när jag ska le på beställning. Och lillfjunluggen som alltid är ivägen! -.- 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0