22 Januari - Fick en bättre 2009 lista...

ÅRET 2009
Hur har året nollnio varit för dig? -  Börja sjukt tugnt och blev tyngre. Sen blev allt bara allmänt pissigt. men på slutet perfekt =)
Bättre än förra året?  - Nej. Bara slutet
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Absolut!
Har du flyttat under år nollnio? - Japp :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Oja
Isåfall vilken? - Morning glory för den ger mig fina minnen.
Har du druckit alkohol? - Ja :)
Har du kysst en främling? - Njae

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Dålig till en början men bra på slutet :)
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Oja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nepp

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Näe
Har någon i din släkt avlidit? -  tror inte de
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Haha ja :P
Varit i slagsmål? - Jao

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ångrar o ångrar. Finns väl saker man kan ha gjort bättre.
Isåfall vad? - Massor
Har du skämt ut dig? - De gör jag alltid
Vad gjorde du då? - Hade legat och solat på gården samtidigt som vi grilla på balkongen så jag gick runt i bikini. Sen tog jag av mig överdelen för jag fick så ont i nacken av den. Och självklart tänkte jag inte på de när jag gick ut på balkongen för att kolla maten. Märkte de när första bilden körde förbi (Y) Då vare bara och krypa in ><
har du ljugit för en vän? - Vit lögn kanske. Men ingen jag minns just nu.
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen?  - Näe de tror jag inte
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - jao

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Ingen
Har någon varit elak mot dig i skolan? -
Hatar du ngn på din skola? - lärarna?-.-
Har du gjort ngt framsteg? - Har sökt skola? ><
Haft alla rätt på ett prov? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0