4 Januari

tina
Idag fyller Tina år! Grattis! Gud vad jag saknar dig gumman!




Min pojkvän är som ni kanske vet döv på sitt ena öra. I början tänkte jag ungefär "Fan vad surt att missta hörseln, men tur att han har kvar den på ena örat iallafall" Men nu vet jag att de måste va otroligt jobbigt och frustrerande! Tänk er att höra allting, sen poff så e hörselns borta. De går inte tänka sig in i situationen. Men nu vet jag på ett ungefär hur de känns.. En blandning av panik. ångest och rädsla x100000. 
Busa runt med victor och poff försvann min hörsel och de kändes konstigt och nästan sved i örat. Hörde ingenting, absolut ingenting förutom ett fuktigt o kladdigt ljud ibland. Panik! VAFAN HÄNDER!? Jag försöker få Victor o fatta men han ler STORT och fortsätter hålla på och busa. Sen trycker han in ett finger i mitt öra och de där äckliga ljudet hördes igen. DÅ fattar jag vad som hade hänt.. Snorungen hade kört in ett facking jävla tuggummi i örat på mig? >< Fräscht! Börja försöka dra ut de men de blev en sån där lång tråd av allt. och de svvveeeeddd! Va ett sånt där starkt minttuggummi så när de blåste till så blev de kallt o gjorde ont. och nu hör jag sämre så jag antar att de sitter massa mysigt tuggummi kvar i mitt öra :(

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för gratulationen:)...Det värmer...Anna Ringde och grattulerade mej idag:) Hon sa att när du kommer ska ni hälsa på mej=).. KUL!! och så sa hon att när hon såg dej så tyckte hon du var så vackler så hon nästan började gråta:s.kramz

2010-01-04 @ 22:21:11
URL: http://tinasnobben.blogg.se/
Postat av: Tina

Du har en vän för livet de vet du!

2010-01-05 @ 19:02:31
URL: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0