Nyår 2009

Firade nyår hemma hos Micke (Victors kusin). Alla smällare/raketer och sprit var redan där, men ändå släpade vi på en hockytrunk och en STOR ryggsäck som vägde ton hela vägen dit. Och de va enbart groggvirke :P Till mig o Victor >< Så behöver jag ens nämna att jag blev rätt så full på slutet? Kan ju även bero på att Victor gjorde världens godaste drinkar åt mig :) Puss på dig!

När vi kom dit va alla rätt packade och tjejerna höll på med någon slags dans tror jag (?) Jag o Victor gick ner till Micke o dom andra och prata. Micke tvinga i mig kaffe med nånting i som smaka fan! Alla sa åt han att dricker han de där så kommer han må dåligt sen. Mycke riktigt! Sen va Micke borta ett par timmar. Men han kom tillbaka ^^
Måste säga att folket här nere e så mycke annorlundare än vad folket i Strömsund är. Jag blir fortfarande förvånad över hur artig alla är. Och positiv o framåt! :P Och tjejerna här e otroliga! Än så länge har jag inte stött på någon som är bitchig, kollar snett eller är allmänt konstig (förutom dom som är/varit intresserad av Victor. Men dom är i en kategori för sig själv^^ ).
Men JAG SAKNAR FORTFARANDE MINA TJEJER I STRÖMSUND MER ÄN ALLT ANNAT! <3

micke
Victors Kusin Micke. Han va en av de få som jag träffat innan :)


jag o maria
Jag o Maria. De är Mickes tvillingsyster. Hon är så söt! Hon älskar min dialekt så hon ville att jag skulle prata hela tiden.

.
Johanna, Ida och Linda när dom ska visa sin dans :P

.
Mer dans :)

.
Victor som gör drinkar :)

.
Jocke. Också en kusin till Victor

sara
Sara o Johanna

Robin
Robin


Victors glada min efter att han sköt in en fet raket i huset bredvid så de snöa raketskit över hela stället ;)



Linda o Johanna



Nyårspussen!


Kvällen va riktigt lyckad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0