Då va dagens goda gärning gjord. Cyklade...

Då va dagens goda gärning gjord. Cyklade upp till ica för att låsa victors cykel. Och där hitta jag en plånbok som jag lämnade in i tombola båset :) gjorde en god gärning igår också, halvt iallafall. Jag är kär i kalvarna som går i hagen längsmed vägen och vill klappa dom varje gång jag åker förbi. Men igår så reste sig inte en av kalvarna. Den bara låg där och stirrade. Jag gick fram och försökte kasta en blomma, men den blåste iväg. Så jag kasta en LITEN sten så elak som jag är. Men kalven va död:( så kalle fick ringa ägaren och berätta. Några timmar senare åkte jag och Arja dit för att kolla om den låg kvar, de gjorde den. Men de kom en ung kille och tog bort den när vi va där. Den va så fin:( men som tur va så va de inte min favorit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0