Dagen på jobbet va spännande. Not. Skull...

Dagen på jobbet va spännande. Not. Skulle lägga en boende som är "lite" pilsk. Han tar på en hela tiden och håller i en i handen och smeker ryggen, svanken och rumpan. Klämmer på alla kroppsdelar han kommer åt. Och idag när vi skulle lägga han i sängen så slet han tag runt nacken och hängde för han ville kyssa mig. Han slet och drog som ett vilddjur. Till slut fick jag hjälp att ta loss han. Och precis när jag hissar upp han i hissen så mina händer är helt upptagna och jag kan inte släppa, då sticker han in handen under tröjan på mig och tar världens grepp om ena bröstet och höll i så hårt att jag höll på att dö! Efter de så skulle jag vara social med en annan man. Han berätta att han ser saker. En pojke kommer att trä en ring på mitt finger inom en snar framtid. Vi kommer gifta oss och få en pojke och en flicka om några år. Och både jag och min man kommer vara lyckliga tillsammans. Jag kommer vara hemma med barnen och min man skulle sköta jordbruket. Och vi kommer gå till kyrkan varje söndag och Gud kommer förlåta alla mina synder. Hej. Vem är du? Vad gör du i mitt hem? Är du min fru? Min dotter? Finns du? Synd att han är en dement gammal farbror och inte någon som går att lita på:p


Kommentarer
Postat av: Eldaralice

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:20:48
URL: http://eldaralice.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0