Haft en toppen dag idag. Klev upp tidigt o...

Haft en toppen dag idag. Klev upp tidigt och åkte in till kalmar till sjukhuset. Gick sådär. Blev tvungen att avbryta pga att ett akut kejsarsnitt behövde min sal. Sen när jag va klar så gick jag runt lite i kalmar. Köpte ett par klackar och hårfärg till victor. Sen gick jag till skatteverket och fixa lite papper och träffa cherie (mammas bästa barndomskompis). Sen åkte jag in till borgholm till victor. Vi gick först och käka och drack en öl. Kände att de inte va de bästa efter att precis varit sövd, men vad gör man inte. Sen gick vi runt och kolla lite. Tog en öl till och sen fortsatte vi att gå runt. Fick 4 parfymer och 2tröjor av victor. Han är så söt. Sen gick vi på harrys och jag fick min efterlängtade mjölkdrink! Den va mums! Sen åkte vi hem. Och hemma så fick victor för sig att jag skulle köra cross. Han starta och skulle hålla in kopplingen åt mig. Gick väl sådär. De ryckte till ganska fint, men jag tog mig runt och klarade av att stanna. Sen ville pojken att jag skulle göra allt själv. Starta utan problem. Körde runt, sen när jag skulle stanna skiten så höll jag på att dö istället. De gick åt helvete kan jag lova! Rakt in i buskarna. Och jag lyckades göra en vallgrav också. Tror ni jag kommer undan utan att någon fattar att jag körde åt helvete? Jag skyller på victor!-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0