Haha fan vad lama människor kan vara! 3 m...

Haha fan vad lama människor kan vara! 3 motorcyklister körde förbi mig påväg till jobbet och tutade. Varav en hade övningskörningsskylt. Sen när jag kom längre fram så hade dom stannat på parkeringen precis får jag måste stå i 100år för att kunna komma över vägen. Låtsades inte om att dom fanns, utan stod bara och vänta. Då kommer ena fram och säger tja. Her bara upp handen och visar att jag inte vill prata och fortsätter att kolla efter en lucka mellan bilarna. Då säger han hallå. Då sätter jag fingret för läpparna och säger shhy. Då undrar han om jag inte gillar killar i väst. Ja kollar jag på han och säger -seriöst. Sluta stör mig. Såna som dig får mig att vilja vika mig dubbelt av skratt. Du tror att du är något för du har en väst som mamma sytt fast ett litet emblem på. Och kolla bara på era motorcyklar. Och övningskörningsskylten. Och ni är som tandpetare allihop. De passar inte! Ni är en hög nollor som tror ni kommer få ligga bara för ni har en hoj mellan benen, men de är bara den ni kommer få ha där. Ni är patetisk. Samtidigt som jag babbla allt de så sa han en massa som jag inte lyssna på. Och sen fimpa han mig i håret. Och jag blev tokig! Slängde ner cykeln på backen och sparka han på benet så jag tror jag bröt min tå! Då kalla han mig för psykfall och gick iväg till sina vänner. Nu luktar mitt hår fitta och jag har en liten tuss som står rakt upp -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0