Usch. Va precis någon som halvt banka sö...

Usch. Va precis någon som halvt banka sönder dörren. Öppna och där står de en man/gubbe som är ett huvud kortare än mig med hängsel byxor och en keps vars skärm endast va tyg. och han hade ett ballonghuvud och Pyttesmå insjunkna ögon. Han såg ut som en gris. Han tittar på mig en lång stund innan han frågar om de verkligen är så att han kommit till himlen och att jag heter lena. Svarar att jag tyvärr bor på jorden och heter Madde. Då börjar han prata på om att han är försenad till ett möte med en lena som ska bo här i närheten. Och att de är viktigt. Inte för omvärlden, men för honom. Jag hänvisar han till tanten som har så många katter. Och gubben nästan sprang iväg till bilen. Vill verkligen inte veta vad de va för möte han skulle på. Uschas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0