11 Juni 2010

Slutade skolan igår. Så sköööönt! :)


Klev upp tidigt och sa hejdå till babe som åkte iväg för att jobba. Han kommer bo på Öland i 4 månader. Sjukt lång tid! Men jag åker snart dit och jobbar också. Men jag kommer endå va utan han ett tag innan, och han kommer va där i nästan en månad längre än mig :( Usch. Jag saknar han redan. De är helt dött utan han hemma :(


Hade skolavslutning igår. Stressade för att försöka komma i tid. Första tåget va försenat, andra tåget med. Sen tänkte jag. Näe, de är så satans kallt så jag tar bussen sista biten så slipper jag va ute. Men då va bussen så äckligt full att de inte fick plats några fler. Så jag och typ 20 pers till börja knata. Han precis tills vi börja. Men de va meningslöst att stressa. Vi gjorde ju ändå ingenting? Sa typ hejdå bara. Sen åkte vi hem till therese. Stanna och handlade mat påvägen. Kycklingspett, potatissallad, chips och choklad. Sen såg tjejerna några snygga killar när vi åkte så dom blev tvungen att vända och handla nånting mer. Blev Ica-öl och ett paket cigg. Men dom såg inte killarna nånting :P Sen blev de hem och sova. va så sjukt trött. sov ett tag och sen klev upp säkert 20 gånger innan jag somna för natten. Va så ensamt :(

Jag, sofia, therese, claudia och emelie

Jag, Sofia, Therese, Claudia och Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0