3 Juni 2010 - Uppdatering2

Jag är duktig. Skulle göra en power point presentation tills imorgon i matte. Men attans, hade inte power point på datorn. Och de va meningslöst att åka till Tullinge för där ere barnlås på grejerna. Så jag rita skiten på ett papper istället :) Och om jag har tur slipper jag redovisa eftersom jag förklarade med ord vad jag hade gjort. och då kan ju tanten läsa de när hon känner för de =) Alla vinner på de.

Har även lagt mig i sängen 100 gåner och försökt sova, men jag är så barnslig. Springer upp 1 gång i minuten för att känna att dörren är låst, glasdörrarna till takterrasen är låsta, alla plattor samt ugn är avstängd, samt att de inte finns några människor som gömmer sig i lägenheten. Kan verkligen inte sova :( Har försökt o försökt. Är skit trött! Orkar knappt hålla ögonen öppen, men sekunden jag lägger mig ner vill dom inte stängas. Försökte lura mig själv genom att sitta och sova, men icke. de går inte heller. Vad ska ja göra? Tänkte att jag kunde göra som jag alltid gjorde när jag va yngre. Ringa någon. Ja hatar att prata i telefon och då blir jag trött och vill sova.. Men jag har ingen jag vill prata med? >< Bara Victor, men han sover. Ringa och säga godnatt till Momma? Haha näe, då ligger nog både hon o jag skärrad inatt.

Aja, kitty är snart slut så jag beger mig till sängen. ska bara fylla 3 glas med vatten så jag klarar natten :) Skulle behöva en kateter också. Gud vad lättsamt :) Önska mig en sån i Julklapp..

Kommentarer
Postat av: "Secret"

Miss you too.. but your wall is obviously to strong for my love to break..



day by day...

2010-06-04 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0