5 Juni 2010

Fick ett till jobberbjudande igår. Som eventpersonal :) Lät ganska simpelt och ganska roligt.
Fick flera olika erbjudanden. Men tackade nej ganska snabbt till en del.
Den första va att servera mat, ganska finklädd med kostym och kjol. Jag får en vagn med olika rätter och ska dela ut till de 2 bord som är "mina" under kvällen. Sen ska jag bara gå runt och fylla på när de börjar ta slut.

De andra va maskeradevent. Då ska jag gå runt i maskeradkostym och servera drinkar från ett fat, samt plockmat.

De tredje va att ha vanliga festkläder och gå runt och mingla på fester/klubbar. Får gratis sprit under kvällen. Ska bara locka folk att gå dit.

de tre sa jag kanske till..  Men de andra förslagen blev nej rakt av!

skulle servera plockmat och drinkar även här. Fast i bh och genomskinlig blus.  Inget jag går med på! Och de blir värre...

Ett annat erbjudande va att gå runt och mingla på fester i endast bh och trosor och stay-ups. Höll helt seriöst på att smälla av när hon ens frågade om jag skulle gå med på de. NONONONO!

Sen använde hon ett konstigt namn. EWS-event. Där tjänar man pengar som fan! Vad behöver jag göra? Jo jag får en sexig mask som täcker ögonen, så ingen känner igen mig. Sen går man NAKEN!!!!! Och serverar drinkar. NEEJJJ!!!

Så de första lät mindra lockande efter hon fråga om jag ställde upp på de andra.. Usch..
Jag menar, hur billigt är de inte då? Man tjänar 500-600  på 4 timmar. på de 3 första är de en okej lön. men för att gå naken bland massa gubbar som kan fråga om han får känna för extra dricks? ÄCKLIGT!!! För de ingick. Gubbarna vill känna. De är inget dom får bara sådär. men vill man ha extra dricks så måste man låta dom.. BRA DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0