Har 1000 saker som måste göras, men inge...

Har 1000 saker som måste göras, men inget blir riktigt gjort. Måste plugga men jag kör fast och tappar lusten, slänger bort boken och surar för att sedan få ångest för jag inte är klar och tar upp boken igen och upptäcker Varför jag slängde iväg den första gången. Måste diska, men de funkar helt enkelt inte. Måste äta, men orkar inte. Allt jag vill ha har jag inte. Är sjukt trött och vill sova, men kan inte. De är för varmt och för ljust. Och nu fick jag halsbränna -.- och lösningen på allt är lys melk och ben & jerrys. Jag lovar! För då skulle jag vara överlycklig. Och då jag kan plugga. Och för att kunna äta glass måste jag ha en sked. Då kan jag lika gärna diska allt. Och eftersom glass är kallt försvinner min halsbränna. Och efter de är klockan mycket och de är dags att sova:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0