Har bott i garderoben halva natten. Jag ä...

Har bott i garderoben halva natten. Jag är en sån mes! Vakna av att någon skrek mitt namn. Satte mig upp i sängen i panik. Och då hörde jag de igen. En mans röst som skriker Madeleine. Och han verkar vara nära. Trodde jag blivit psykiskt sjuk eller att jag fortfarande sov så jag testade att hålla för öronen. Jag hörde de fortfarande, fast svagare. Då upptäckte jag att de va någon utanför fönstret som ropa. Den/dom börja rycka i portdörren. Och jag fick panik! Till slut fick dom upp porten och några sekunder senare så ramla ringklockan på dörren ner. Och jag höll på att dö! Tårarna spruta, och jag in i garderoben! Va helt säker på att någon va här en att mörda mig. Men nu i efterhand så gissar jag på att de va någon som ropa på sin kompis och att ringklockan åkte ner pga smällen i portdörren. De är vad jag hoppas på iallafall!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0