30 Mars

Gud vad jag saknar Marielle! Jag kunde åka upp till dig i Vilhelmina och stanna hos dig i veckor. Jag firade alltid nyår med dig. Och vi åkte till Åselemarknaden ihop. Minns du när vi åkte till Saiva och badade när vi precis hade köpt våra första string i alldeles för stor storlek? Eller när vi köpte små mjölkpaket bara för de va nytt och du tappa ut hela förpackingen när du ramla på en isfläck och en gubbe kom o sa "oj oj oj, tappa du hela mjölken?" och sedan gick vidare. Eller när vi va barnvakt och han gjorde nr2 och vi dog av lukten. och när vi väl tvättat av han så gjorde han nr1 på mattan och vi ville bara dö? :P Jag hade aldrig tråkigt när jag va med dig. Vi hittade alltid på nånting. Som när vi byggde kojan i de lilla hemliga rummet och satt och brände godisar och en tändare explodera för säkerhetsnålen som godisarna grillades på smälte sönder plasten på tändaren? :P

De är 3 år sedan jag träffa dig nu. Träffade dig av en slump när jag va i Åsele. De va första gången jag åkte dit utan dig. Vi han aldrig prata så mycket. Va mer ett hej och en kram sen blev de inte mkt mer.
Jag vill träffa dig nu nu nu nu! Funderar på att åka förbi Vilhelmina och träffa dig så fort jag åker upp till Strömsund igen. Jag saknar dig sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Marielle

haha xD min mjölk;) va kul att du skrev om mig! jag saknar dig med! du kan ju komma upp om du vill? du vet du väl, men du får nog skynda dig för vi håller på att sälja huset :/ men du har ju mitt nr, så du kan ju ringa eller sms om du vill :) Puss!

2010-04-22 @ 21:21:05
URL: http://bekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0