10 Maj

Är sjukt trött! Har druckit 2 koppar kaffe med toblerone men ändå så är sängen väldigt lockande just nu. Har 2 lektioner idag. Svenska och engelska. Och vi skulle bara läsa i båda ämnena. Svenska boken läste jag ut efter 3 dagar. och engelska boken kan jag läsa hemma :) sova? Oja. Snart iallafall.

Skulle egentligen till Björn Axén idag :( Börjar nästan ångra att jag tacka nej till att bli omgjord i Förkväll. Ångrar de för de skulle va sjukt kul att se vad om skulle ändra. Men de sög att jag va så äckligt förkyld under förinspelningen så man hörde knappt vad jag sa. Plus att jag inte fick bestämma själv vad jag skulle säga. Mina intressen, vem som inspirera mig osv. Och jag orkar inte sitta och ljuga i Tv. Alla som känner mig vet ju att allt som sas inte stämde. Men jag va ju en bra förebild för tjejerna i Säffle eller vart dom sa. Herregud säger jag bara. Men men, dom skulle höra av sig till nästa säsong o se om jag hade ändrat mig.

Idag kommer Zandra hit också! Ska bli sjukt kul att få träffa en av mina vänner igen. Synd att hon bara stannar en så kort stund :(

Näe, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och gå o lägga mig. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0