12 Maj

Med den här livsstilen kommer jag aldrig i form tills man ska dra på sig bikinin! Igår när hjärtat kom hem hade han köpt Polly med smultron och Jordgubb, Kexchoklad med hallon, Choklad hjärtan, Vanlilla coke, Marabou, Ben & Jerry och massa Mc Donalds Pajer (jag hade aldrig testat dom så han ville att jag skulle göra de). Gick väl upp nått kilo eller två. Usch. Haha ^^


När jag träffade Zandra förut så kom jag och tänka på hur mycket jag har förändrats sen jag flytta ner.
Jag menar, när jag flytta ner och skulle ta tåget någonstans så smög jag nästan sick sack mellan alla människor och försökte att inte störa deras vardag. Såg jag någon springa mot tåget så höll jag upp dörren så dom inte skulle missa de. Missade jag tåget så vare inte hela världen, de kom ju ett nytt efter en kvart. Började någon flörta med mig så log jag, titta ner i backen och gick därifrån o skämdes. Men nu går jag som en bulldozer och armbågar mig fram i folkmassorna, precis som alla andra. Ser jag någon som missar tåget njuter jag av dens dumhet (hälften av dom som missar springer längs med tåget för att "välja" Ingång och då missar, Varför inte bara ta första bästa och röra sig när man kommer in?). Står någon ivägen så jag missar mitt tåg får dom en utskällning och jag svär ikapp med resten av dom som missade de. Börjar någon flörta med mig så skriker jag. Dom fattar helt seriöst inget annars. Verkar som ett vänligt nej tack är början på nån rolig lek för dom. usch.
Jag dricker Vin, mängder av vin! Till maten och på kvällen. Jag går ingenstans utan läppglans och min handväska. Jag kindpussas och kramas när jag hälsar på folk (både de jag träffat innan och de som är helt nya för mig). Så jag har väl förändrats lite ^^

Ne, nu ska jag ta och kolla med någon i klassen när jag börjar. Skola till fem på Onsdagar. Jippie! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0