13 Maj

Är sjukt trött. Victor va i Tullinge inatt och jag ensam i Sundbyberg. Aldrig igen kan jag ju säga! Höll på att göra de jobbigaste av allt innan jag skulle sova. Dvs, släcka alla lampor. och PANG sovrumsdörren smälldes igen och jag ner på golvet och börja gråta. Även om jag fatta ganska snabbt att den smälldes igen för fönstret va öppet så kunde jag inte sluta gråta eller sluta va rädd. När jag lugnat ner mig så gick jag för att stänga toadörren och efter jag stängt den så lät de som att någon knacka på den. Så jag sprang in i sovrumet och gömde mig under täckena. Satt på en Idolfilm som jag hitta. Joel va med :) Pratade jag verkligen som han innan jag flytta ner hit? Inte konstigt att Victor alltid retar mig för min dialekt :( Kollade på den filmen en gång, sen böra jag plugga, sen kolla jag på filmen en gång till, och ännu en gång. Så nu kan jag hela filmen utantill. Och nu hade de blivit tillräckligt ljust för att jag skulle våga mig ut för att leta efter en ny film att titta på. hitta ingen rolig så jag kolla på kalenderflickorna igen, samma film som jag tittat på 10 gånger den senaste veckan sen plugga igen. Försöktesova mellan varven men upptäckte tidigt att de skulle va meningslöst.


Usch, precis när jag bestämt mig för att lägga mig i sängen och kolla på film, dricka vin, äta godis och ta en glass så nyser jag, och de lukta ostkrokar och jag tappa suget. Otur! Fan vad jag hatar nyslukt! -.- appropå äckliga nysar, jag saknar Victor :( De är sjukt vad ensam jag känner mig, helt övergiven! Jag tror nog på de min mattelärare sa till mig på matten i Tisdags -Hade du varit min lilla fågelunge så hade du dött först av alla.. Jag är nog en liten fågelunge som skulle dö om jag va ensam... Uschens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0