19 Maj 2010

Jag skulle juh ha varit med på Förkväll i måndags men jag ringde och tacka nej. Dom ringde upp och tjata om att jag skulle ändra mig och att de skulle bli svårt att få ihop ett nytt program om inte någon av de andra tjejerna kunde den dagen. Men jag ryckte bara på axlarna och sa -nej jag vill inte!   Dom sa okej, men att dom gärna ville ha med mig i nästa säsong. Så jag sa åt dom att dom fick ringa och höra om jag ville då. de är ju länge kvar.  Och idag på svenskan ringde mobilen -Hej dehär är Ia Greiff från Förkväll, minns du mig? Vet du om att vi har bokat in dig på måndag igen?... Suck. Jag sa nej återigen, och hon skulle ringa till Titan och kolla vad som gått snett och sen höra av sig igen.. 



Fick tillbaka nationella uppsatsen i Svenska B idag. Tyckte de gick skit när jag skrev den. Hade inte sovit nånting och visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Men jag fick VG ändå :D Så jag är skitglad^^ Hon tyckte den var underhållande och rolig att läsa. -För mitt språk (använde svordommar av någon anledning) Och jag glömmde skriva "att" i alla meningar typ. 


Och ikväll kommer min fisgris hem! Även fast han bara har varit borta 2 nätter så har jag saknat han sjukt mycket! Ska pussa sönder han när han kommer hem! Har varit skitsvårt att sova själv. Fick spreja hans parfym på nallen och burra in mig i hans kudde och täcke för att somna. Då vare nästan som att han va bredvid mig, fast ändå inte.

Nu ska jag kolla om solen fortfarande skiner så jag kan gå ut i solen och få lite färg och göra läxa. wiiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0