21 Maj 2010

Har så grymt ont i hela kroppen! Har haft en halterneck bh på mig idag och mina tuttar väger ton känns de som. Sen har jag suttit på en hård bänk i nån timme sen promenerat. så arslet och fötterna värker med.

Kom precis hem från inspelningen av Bubblan. Va grymt kul. Gästerna va Magdalena Graaf, Hasse Brontén och Annika Jankell. Kan ju lugnt säga att Magdalena är den fulaste av Graaf systrarna, men fan vilken humor tjejen hade. Precis sån humor jag tycker om! Så på söndag blir man bänkad framför tv:n för och se hur  programmet blev.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och göra läxa *host*, och vänta på att mannen ska komma hem. Han jobbar och sliter som en gnu den pojken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0