22 Maj 2010

Spenderar mer o mer tid ensam, vilket suger. Hatar de verkligen. Jag vill inte va ensam!! Men men.

Funderar på plastikoperation. Vill ha botox mage. En bebismage som jag kan gå runt med, utan att den blir för stor eller att den efter 9 månader försvinner. De är så fint! Blir så avundsjuk! Bebis har jag ju redan, lilla Rasmus! Nästa helg är de dop för den lilla krabaten. Är nervös, jag har aldrig varit på dop så jag vet inte vad jag ska ha på mig. Men de löser sig nog =)

Och på onsdag kommer bror och Anna ner hit, då slipper jag vara ensam :D Yeey. Vi ska förhoppningsvis åka massor med karuseller tills vi spyr :D Haha jag är en sån tönt som älskar karuseller ^^

Nu ska jag sätta mig på balkongen som är sååå bra placerad. I skuggan *suck*. Men de är varmt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0