27 Maj 2010

Knappt sovit nånting inatt. Ville va hemma och sova, fast jag hade möte på skolan så Victor fick mig att kliva upp. Tack :) På med mascaran och ner till tåget. Illamående som tusan, hade inte käkat nånting kvällen innan, men jag hade druckit massa vin o nån cider (Y). Trodde jag skulle dö på tåget. fick kväljningar hela tiden. Jag o min sötnos hoppa av i flemingsberg och gick mot skolan, de behövdes. Frisk luft! Älskar dig babe! 
Sen inne på skolan så var de varmt o de fanns ingen luft. Sen kom de ett gäng fjortisar och massa lärare, vet inte vem/vilka de va som stank, men jag blev tvungen att springa på toa. Hatar när folk försöker dränka röklukt med parfym! usch!
Mötet sög! Satt hos rektorn med han, kurator, nån tant till och min mentor. Kanske blir sommarskolan. hurra! -.-

Sen åkte jag iväg och träffa bror och Anna, även mamma och Rasmus. Gick runt och kika i affärer innan jag, marcus och Anna åkte till Gröna Lund. Fan vilken besvikelse! Åkte 3 karuseller. Visst en va grymt kul, men resen förstörde allt. sög verkligen! 400spänn bortblåst på ingenting. Hade hellre tagit dom och gått ut ikväll.

Nu sitter jag bara hemma och väntar på att Victor ska komma. Men har en känsla av att de kommer dröja :(
Hatar verkligen alla kvällar som jag får tillbringa själv. Men samtidigt kan jag inte kräva att pojken ska sitta hemma och va barnvakt åt mig varje dag.

Såg även på Eric Saade idag. Eller såg o såg. Lyssna när han sjöng en halvlåt innan jag drog. Ingen musik för mig.

Så.. Vad ska jag göra nu? Sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0