28 Maj 2010

Kom nyss hem. Va och träffa bror o Anna en sväng :) Blev en väldigt kort stund idag. Höll på att svimma på tåget. Blev skit yr, svetten rann sen blev allt helt svart! Såg verkligen inte ett skit. Så jag kan tänka mig hur jag såg ut när jag skulle kliva av. vinglade och händerna rakt fram för att känna vart jag kunde gå. Blödde lite näsblod med. Sen ner på backen direkt när jag kom ut >< Alla lär väl ha trott att jag va en pundare.  Men men, jag överlevde iallafall :)

Nu ska jag bara sitta och vänta på att Victor ska komma hem. som alla andra kvällar. Men ikväll super han förhoppningsvis inte. Han är på spelning med bandet. Men man vet aldrig. Märks ju när han kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0