4 Maj

Kusin-Jimmy fyllde 20 igår. Grattis grattis.

Känner mig lagomt slut. Klev upp Tidigt powerwalka till tåget, tappar plånboken på stationen så alla mina kort åkte ur plånboken. börjar samla ihop allt när jag ser att mitt kort som jag måste använda för att komma förbi spärren ligger på andra sidan.. Svär tyst för mig själv när någon kommer och lyfter upp kortet och ger de till mig. WTF!!! Snuskgubben som satt och tog sig på kuken framför mig på tåget förra veckan och som sedan följde efter mig när jag klev av tåget. USCH! Vad gör han här!? Rycker åt mig kortet och klämmer fram ett tack. Får förbi och pressar mig genom folkmassorna och in på tåget. och tätt efter kommer snuskisen. Jag sätter mig och han sätter sig bredvid mig. jag skruvar upp musiken och tittar runt mig efter en ledig plats. men de är så packat med folk så jag ser ingenting. Ser att hans läppar rör sig, han pratar väl i telefon, han har ju headset i. Men icke. Han petar på mig och undrar varför jag inte svarar. Så jag tar av mig mitt headset och frågar vad han vill. Då sa han -Vad gör din pojkvän idag? Berättade du om mig? Svarade-skit i de du. Klart jag gjorde. Du skrämmer skiten ur mig. En gubbe i din ålder borde inte följa efter en tjej i min om man är riktigt frisk i huvudet. Då säger han - Kan vi iallafalll vara kompisar? Jag svara- Att du ens tror att vi kan va de bevisar ju ett och annat. Lämna mig ifred ditt äckel! Och vid dehär laget halvskrek jag. Hela tåget satt och titta. Så han bytte plats. Men när han hoppa av tåget så tog han tag i min axel och sa hej då.  Då kom mitt morgonhumör fram. Slog han på armen och skek att rör han mig en gång till så skär jag halsen av han. Jag vet inte om tomatfärgen på mitt ansikte kom av iska eller av skammen när alla satt och stirra på mig i 20 minuter därifrån. Uschens.

Måste bo själv i helgen :( Baby är och tatuerar i B...? B...? Bollnäs? Borlänge? Nånting på B iallafall. Vet inte om jag ska följa med några tjejer ut eller om jag ska åka till mamma och hälsa på lillebror för första gången eller om jag bara ska ligga hemma i badkaret hela helgen :) Seeeeegt!



------------------>www.myspace.com/8clipse <----------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0