Jag tänker ganska ofta på öland. Både på a...

Jag tänker ganska ofta på öland. Både på allt bra och allt dåligt som hänt där. Kom och tänka på dig Gittan. Jag vet inte om du fortfarande läser min blogg, Men jag skriver ändå. Jag hade de bra med dig. Jag skrattade, jag grät, jag levde. Även fast jag va helt död efter att jag torkat skit och släpat runt på gamlingar så visste jag att efter jobbet skulle vi ligga på stranden och bara steka, bada, skratta, dricka nån bira och få en klick i handen eller sprut på ryggen;) Och varm o kall. Oh my! Blev helt förälskad i de vinet. De va som gjort för mig. Precis som du. Du va som en av dom där puzzelbitarna som passa perfekt. Visst, jag fick klippa till ena kanten för att få ut dig i vattnet. Men när du väl doppat fossingen så va du i snabbare än mig:p jag saknar alla skratten. Och din blogg. Visst, den finns inte kvar längre. Men jag tror inte någon gjort något sånt för mig innan. Anyway. Tänkte egentligen bara säga förlåt för att jag först släppte in dig och lät dig släppa in mig och sedan beter mig som en Fitta och säger upp all bekantskap. Och att jag saknar dig. Tänkte också säga grattis till ditt nya jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0