Nästan nyss kommit hem från victors födels...

Nästan nyss kommit hem från victors födelsedagsmiddag. Har proppat magen full så jag knappt kan röra mig. Vi åkte till kungsholmen och åt på en japanskrestaurang (tror jag). Vi åt iallafall mat man grillar själv vid bordet. morötter, lök, Zusshini, gurka, entrecote, räkor, kyckling, pilgrimsmusslor. Och ris och 2 såser. De är så sjukt gott! Inte konstigt att man äter, äter och äter. Men Men. Vi har inte hunnit med så mycket idag med tanke på att jag hade skola och när jag kom hem så skulle han fika med en kompis till han. Så vi kom överens om att fira han heela helgen. Fast pojken vill ju bara spela sitt tråkiga spel -.- köpt hur mycke slisk som hellst. Munkar, wienerbröd, chokladpinne, paj, 2 olika sockerkakor, skumtomtar och nya marabou med små rör i. De är de enda vi testat. Och jag blev helt såld! Ny favorit! Och imorn ska vi pröva på att göra hemmagjord glass och sedan köra in skiten i ugnen och göra en glassbomb. Mums! Sen blir de hårdträning efter den här helgen. Fy.


Kommentarer
Postat av: Berntselina

Very informative. Great site. Really professional.

2010-12-10 @ 14:23:32
URL: http://berntselina.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0