2 September

njbv j

Livet är bra härligt ibland!
 
Har sovmorgon varje dag. Hinner oftast vakna innan alarmet ringer. Jag slutar tidigt eftersom jag inte har mer än 1 lektion per dag i princip. Har köpt massa nya kläder och skor som jag bara älskar! Och en väst, den är guld värd! Mysig som tusan! De enda som saknas är min underbara man! Han saknas riktigt mkt =( Men snart är han hemma <3

Längtar som tusan till den 21 också! Är taggad och rädd på samma gång. Älskar de!

Har aldrig känt mig såhär levande <3


Kommentarer
Postat av: Tina

HEJ Madde. Vet vi tappat kontakten och att du skaffat ett nytt bättre liv. Vill bar säga att tiden med dej var en av dom roligaste i mitt liv. Kram Tina

2010-09-08 @ 10:17:12
URL: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0