23 September

Tog vanligt skolfoto igår. Kul klass man har. Typ ingen visste att vi skulle ta foto så vi va väl 10 som va med för resten palla inte för dom inte fått veta i förväg.. SUCK!!!
Fotografen sög! Grymt försenad. gnällde om att hon inte hunnit äta för hon valde cigg ist? Hon placerade inte ut oss, de fick vi fixa själv. Ser kefft ut. Dom korta passa på att stå, för dom brukar aldrig få göra de. Så ist för en snygg linje så är de en lång en kort en lång två korta osv.. Snyggt, eller inte.
Sen porträtt fotot.. Vad hände med att  men skulle sitta med händerna i knät och virda huvudet så man ser ut som en hund som tigger? Nu ska man så med händerna på höfterna och luta sig framåt ? En halvkroppsbild ist för porträtt. hmm...

Sen hade vi spex bilden idag. Vet inte vad vi hade för tema egentligen. men jag hade tuperat hår och massa massa blod på mig och  ströp Sana.
Tror ni blodet gick bort? Nein! Helt rosa i håret, ansiktet, brösten, armarna, kläderna. överallt! Undra vad folket tänkte som mötte mig på vägen hem.?.    

Varför gör du precis så som du predikade så fint om att de är FEL!?

Fattar verkligen inte....





Börjar bli missnöjd över mina läppar.. Dom är för små.. vill ha stora fläskiga läppar. Vet att de tar 3-5 dagar innan skiten verkar och 3  veckor innan de syns riktigt. men jag vill ha resultat nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0