6 September - Gittan

Gittan, Jag vet att du läser min blogg. De märks. Tänkte bara passa på att säga förlåt. Förlåt för jag gav dig ett löfte av att alltid finnas där för dig när du behövde någon, förlåt för jag fick dig att tro på mig, Förlåt för jag sårade dig!

Jag vet inte varför. Jag bryter alltid kontakten med dom som kommer nära. De är nog för jag är så feg. Feg för att bli lämnad själv. Men de vet du, jag har sagt de många gånger..

Jag tror de va din genomsnällhet som skrämde mig ganska mycke också. Ingen människa är genomsnäll. Alla har något ont i sig. Jag hitta aldrig ditt onda.

Men du gjorde vissa delar av sommarn minnesvärd iallafall.
Du va så söt när vi stod ute och de börja regna och du kommenterade alltid "de regnar nu" "oj, nu åskar de", precis som vi inte märkte de? De rå öste ner och åska så hela marken skaka ungefär. Sötnos!
Kunde cykla med ett leende till jobbet varje dag. 
Vi kunde prata om allt! 

Tror seriöst att du skulle ta död på mig sista gången vi träffades. Får ett sms där de står att du ska åka ifrån Öland, "de blev bestämt nyss. Vi kommer inte hinna träffas mer. Nu kör vi från Löttorp." Jag slängde på mig kläder och sprang ut till cykeln och trampande så fort jag kunde ut till ica. Såg ut som jag precis klivit ur duschen med kläderna på. Va helt genomblöt. Och så anfådd att jag inte kunde prata. Trodde inte jag hann ut till Ica affären innan ni körde förbi, men de gjorde jag. Så jag fick säga hejdå. Du grät. Inte jag. De är fel! Jag är den som gråter. Varför grät inte jag? Visst, tårarna tryckte på när jag såg att dina kinder blev våta av mer än regn. Men dom rann aldrig över. Varför? Jag gråter för allt? Varför inte nu? Va jag inte ledsen?

Men men, nu ska vi inte grubbla över de mer. Vi kanske kan bli vänner igen en dag. Men jag tror inte de är rätt tillfälle just nu för någon av oss.

Och du Gittan, jag vet att du är ledsen. Blir de för mkt så vet du att du kan höra av dig ändå. Fast jag vet att du inte kommer göra de förutom om du är full. 





Appropå Öland, åker kanske dit igen i slutet av månaden. Inte helt säker än. Men de skulle va kul.


Snart är de den 21 :D wiiie

Kommentarer
Postat av: Julianiqra

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-12-13 @ 16:25:58
URL: http://julianiqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0