För i helvete!!

Varför är de alltid så att när nånting går åt helvete så rasar hela världen sen?

Först blir jag grymt besviken och känner mig sämst i hela världen. Så jag sitter och  tänker alldeles för mkt på de och pillar på en av mina lösnaglar. Tänkte "satan va dom sitter bra ändå" Och självklart lossna den. Tog upp nagellimmet och försökte få ut lite på nagel.. inget hände.  Då upptäcker jag att de satt torkatlim på toppen. Så jag tänkte bita loss de. Men de va inte torrt! De va segt. Poppa till och typ hinnan på den sprack och jag limma ihop läpparna med varandra, tänderna i varandra och tungan på tänderna, men allt lossna utan problem.. förutom att jag har 5 kilo limm på tänderna som INTE lossnar.. Strävt och äckligt. fyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0