Känns ganska tråkigt att vara på jobbet nu...

Känns ganska tråkigt att vara på jobbet nu. Alla långliggare som man lärt känna lämnade bygget i veckan och den sista igår. Så nu blir de inga godmorgon och godnatt kramar, ingen som skriker fröken Muffins efter mig, inga gapskratt, inget dansande i korridoren, inga promenader och inte lika mycket fina komplimanger. Fast vi kanske har fått en ny stjärna:) jag frågade om jag skulle koka mannagrynsgröt åt honom, han såg jätte chockad ut och sa "blir inte de väldigt jobbigt och svårt för dig?" och jag svara "Haha nej verkligen inte. Jag kokar de så gärna" då svara han "jag vet inte hur jag ska betee mig nära dig längre. Jag är inte van att någon gör snälla saker mot mig. Och du gör de väldigt ofta. Och du är alltid så glad". Hoppas han stannar ett tag så de finns någon man kan få lite uppskattning från utan att behöva göra speciellt ^^ dom andra sliter man arslet av sig för och dom är ändå inte nöjd. Jag gillar dom som är lätt att tillfredsställa^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0